دانشگاه علوم پزشکی ایران
Iran University of Medical Sciences
  • برنامه كلينيك
  • راهنماي مراجعين
  • درباره ما



راهنما



تاريخچه

جلسه ریاست دانشگاه با مدیران و مسئولین روابط عمومی مراکز

 | تاریخ ارسال: 1399/4/15 | 
دکتر جلیل کوهپایه زاده در جمع مسئولان روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران بر اهمیت اطلاع رسانی دقیق و شفاف به جامعه تاکید کرد و آنها را حافظ اعتماد مردم به نظام سلامت دانست.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: مراسم تقدیر از زحمات مسئولان روابط عمومی های مراکز تابعه؛ همزمان با گرامی داشت روز قلم (14 تیرماه) با حضور رئیس دانشگاه، مدیر تحول اداری و مدیر روابط عمومی در مرکز همایش های رازی برگزار شد.
در ابتدا مدیر روابط عمومی دانشگاه ضمن گرامی داشت جایگاه رفیع قلم عنوان کرد: روابط عمومی ابزار بسیار مهمی در سازمانها به شمار می رود و بحث ارتباطات در روابط عمومی حائز اهمیت است.
-    ارتباطات ؛ اصل زندگی
دکتر احمدی گفت: ارتباطات اصل زندگی است و تمام موفقیت انسانها منوط به ارتباطات است ، تحقیقات نشان می دهد 85 درصد درآمد افراد از نحوه صحیح ارتباط و مدارا با مردم بدست می آید.
وی افزود: نحوه ارتباط با چهار گروه مردم ، مدیران، سیاستگذاران و سیاست مداران در روابط عمومی ها باید مورد لحاظ قرار گیرد.
ایشان با اشاره به تقویت جایگاه روابط عمومی در زمان بحران کرونا بیان کرد: استفاده از ابزار دانش ، اطلاعات و مهارت، ایجاد  تعامل و فضای مثبت ، شنیدن صدای دیگران و در نظر گرفتن رضایت خداوند باید در روابط عمومی ها جدی گرفته شود .
دکتر احمدی اخلاقیات را مبنای کار روابط عمومی دانست و افزود: استفاده از قلم برای ماندگاری کلام ضروری است.

-    نقش روابط عمومی ها در مسیر ارائه اطلاعات دقیق و قابل اعتماد به مردم
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران ضمن تبریک روزقلم از زحمات همکاران روابط عمومی جهت انعکاس خبردرست و به موقع در زمان بحران  کرونا تقدیر کرد و افزود:  همه ما در برابر اعتماد مردم به نظام سلامت مسئول هستیم و روابط عمومی با برند دانشگاهی در مسیر ارائه اطلاعات دقیق و افزایش آگاهی مردم خیلی می تواند کمک کننده باشد .

-    انتقال دانش فنی درست به مردم درراستای ترویج سلامت 
دکتر کوهپایه زاده تصریح کرد:انتقال دانش فنی درست به مردم در راستای ترویج سلامت جزء وظایف روابط عمومی ها می باشد ، به عبارتی دیگر بازار ارائه تفکر و دانش مفید در این دوران فراهم است، لذا 
روابط عمومی می بایست اطلاعات درست را به مراجعین و همکاران ارائه نمایند.
-    افزایش تعامل با اصحاب رسانه و استفاده از فضای مجازی :
وی افزود: ارتباط و تعامل با خبرنگان و اصحاب رسانه تقویت شود واستفاده از فضای مجازی برای انتقال اخبار توسعه یابد.
-    تقویت آموزش های مجازی درحوزه روابط عمومی:
ایشان بر ترویج آموزش های مجازی با مضامین مختلف برای مدیران و اعضای روابط عمومی ها تاکید کرد و افزود: روابط عمومی باید در قالب یک تیم و کمیته دیده شود.همچنین با توجه به اهمیت موضوع ، روابط عمومی می تواند جزء دروس تحصیلات تکمیلی لحاظ گردد.
-    استفاده از تفکر و توانمندی های دانشجویی:
دکتر کوهپایه زاده خاطرنشان کرد: از تفکر و توانمندی های دانشجویان به عنوان همکار در حوزه روابط عمومی کمک گرفته شود.
بهره گیری از تجربه و دانش فنی ، ایجاد فرصت بهتر برای مسئولان روابط عمومی ها در هیئت مدیره مراکز، اعتماد و حمایت از همکاران روابط عمومی ، افزایش انگیزه و احترام به جایگاه روابط عمومی از دیگر مواردی بود که رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران در این جلسه به آن اشاره کرد.
ایشان برای همه مردم آرزوی سلامتی و توفیق کرد و ابراز داشت: امیدوارم روابط عمومی ها ؛ آینه واقعی انعکاس و انتقال خبرهای صحیح باشند.
در ادامه مسئولان روابط عمومی مراکز تابعه نظرات و پیشنهادات خود را برای ارتقاء و تقویت سازمانی حوزه روابط عمومی  بیان کردند.
لازم به ذکر است دکتر فهیم؛ مدیر تحول اداری و توسعه سازمانی در خصوص ساختار و تشکیلات روابط عمومی در مراکز تحت پوشش توضیحاتی ارائه داد و افزود: ، ساماندهی ساختار این حوزه در دستور کار برنامه عملیاتی سال جاری قرار دارد.

دفعات مشاهده: 1479 بار   |   دفعات چاپ: 21 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

تاریخچه بیمارستان

 | تاریخ ارسال: 1398/12/10 | 

بیمارستان تخصصی کودکان شهید محمد حسین فهمیده در تاریخ 1333 تاسیس شده است. درسالهای قبل از انقلاب این بیمارستان توسط سازمان شیرخورشید اداره می شد ، که پس از انقلاب شکوهمنداسلامی در ابتدا توسط سازمان هلال احمر و سپس بهداری استان تهران اداره میگردید . در حال حاضرتحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران مشغول فعالیت میباشد . این بیمارستان مرکز تک تخصصی کودکان و نوزادان و نوع فعالیت درمانی می باشد .


دفعات مشاهده: 2639 بار   |   دفعات چاپ: 51 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر